LYS’nin Etkisi!

 Merhaba Arkadaşlar,

LYS sıralamamı kaçtan kaça çekerim diye birçok soru gelmeye başladı. Ben de bunun üzerine bir video yapmak istedim.

Bu soruyu cevaplamadan önce sizlere yeni okuduğum bu kitabı tanıtmak istiyorum:

Google Nasıl Yönetiliyor?

Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan birisi diyebilirim.

Google Maps yapılırken yani Google Haritalar uygulaması. Google’ın hedefi tüm dünyanın haritasını çıkarmakmış. Hayal edebiliyor musunuz? Tüm dünyanın haritasını çıkarmak. Fakat o zamanki insanlar ve Google’ın bazı çalışanları bu hedefe gülmüşler. Böyle bir şey mümkün olabilir mi? Tüm dünyanın haritası, sokak sokak nasıl çıkacak?

Cep telefonumuzdaki ve bilgisayarımızdaki Google Haritalar uygulamasından görüyoruz ki bu hedef gerçekleşmiş ve tüm dünyanın haritası çıkmış.

LYS sıralamamıza gelecek olursak;

YGS’miz kötü geçmiş olabilir. Sıralamamız beklediğimizden daha düşük gelmiş de olabilir ve biz LYS’de sıralamamızı kaça çekeceğimizi çok merak ediyor da olabiliriz. Fakat önemli olan bu sıralamayı kaça çekebileceğiniz gibi matematiksel hesaplardan ziyade sizin bunu yapabileceğinize olan inancınızdır.

İnanç olduğu zaman motive olacaksınız ve çalışma isteğiniz gelecek. Bunu yapabileceğinize inanın. Her şey zihinde başlıyacak.

Matematiksel olarak birkaç veri vermem gerekirse;

Yeni keşfettiğim instagram hesabı @kactankacacektiler de keşfettiğim birkaç sonucu sizinle paylaşabilirim.

Örneğin,

*1 milyondan 233 bine çekmiş TM öğrencisi

*800 binden 30 bine bir sözel öğrencisi

*81 binden 35 bine bir sayısal öğrencisi

Onlar yapmışlar, siz de yapabilirsiniz!

Neden olmasın ki?

Önemli olan çalışmanız olacak ve bunu benden ziyade siz bilebileceksiniz.

Kaçtan kaça çekebilirim sorusunun cevabı tamamen sizde!

Ne kadar çalıştığınız, ders çalışma programına ne kadar uyduğunuzu yahut ne kadar verimli çalıştığınızı, dışarda vakit geçirip çalışırken telefonla uğraşıp uğraşmadığınızı, hepsini siz biliyorsunuz.

Size bu konuda başarılar diliyorum. Hedefiniz olsun ve bu hedefe kesinlikle inanın! Çok teşekkür ederim.

“LYS’nin Etkisi!” için 53 cevap

  1. eğer ygs puanınız düşükse lys puanınız iyi olursa yüzdesi artıyor bunu bize seminerde gösterdiler yani ygs nin etkisini %25 e kadar indirebilirsiniz

  2. öncelikle merabalar ygs benim kendi sıralamamı gosteremediğim bir sınav oldu esit yaptıgım adamlar ılk on bes bındeler.ben kırk nimdeyım ılk on bes nine cekebilir miyim sence..

  3. 48 binden 3 bine çekebilr miyim sence hukuk istiyorum da yani kolay mı çekilir yoksa zor mu çekilir çok önemli umarım yanıtlarsın şimdiden teşekkürler

  4. gerçekten bilmek istiyorum.tm de 76 binden 15 bine çekmem için kaç net yapmam gerekli.üstteki yorumlarda puanza demişsin ama ben gene de senin tahminini merak ediyorum.sonuçta koçta hukuk okuyosun bir şeyler bilirsin

  5. ygs de siralamam 95bin. cok iyi bir lisede okuyorum ama beklenmedik bir notla karsilastim acaba bu seneki sinavi ölçüt alarak yani siralamadaki bu sıkışıklığı lysde 30 bine cekebilir miyim? boyle bi imkan yuksekse kacar net yapmalıyım acaba?sayisalim.

  6. merhaba bnm ygs sıralamam 215 bin biraz panik yaptm sınavda ve istediğim gibi olmadı okul birincisiyim ort 92 ygsden hemşirelik veya ebelik tutar mı

  7. Ygs çok kötü geçti 100 bin deyim lys me güveniyorum ama ne kadar yaparım bilemiyorum 33 bine çekmem için kaç net bırakmam lazım sayısal

  8. Merhaba YGS 5 TE 64 bindeyim ODTÜ psikoloji istiyorum sizce 3 ,4 bine cekme ihtimalim yüksek mı bütün arkadaşlarim matematigime güveniyor çekersin diyor ama ben yine de sizin görüşünüzü merak ediyorum

  9. Merhaba ben ygs de 416.000 sıralama yaptım ve sayısalım bunu mf4 te 100.000 yada 90.000 e çekme ihtimalim nedir?

  10. Hocam ygs berbat ötesi bir şey çıkarttım 800000 den kaca cekerim ? Mat garanti 25 yaparim fizk 10 kimya 20 biyo 15 edebiyat 20 yaparsam ne olur ?

  11. ben sayısal öğrencisiyim bu sene sınava girdim fenden ne yazık ki kaydırma yaptım ve sıralamam 500 bin bunu lys de ne kadar çekebilirim?

    1. Eger inanır ama gerçekten inanirsan 80 bine kadar cekebilirsin yapman gereken her konuyu önemsemen ve bol bol deneme çözmek.

  12. 130 -140 net arası yaparsan 150 bine cekebilirsin 150 netten fazla yaparsan 90 bine kadar yolu var.ama çok çok câlismalisin.

  13. Merhabalar hocam ben ygs5 de 92k dayim okul ortalamam 90 lys matdan 25 edebiyattan 50 coğrafyadan 20 net yaptim hukuk gelir mi yardimci olursaniz sevinirim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir